Organizmo stiprinimas: sezono svarbiausi

/ 2021-02-11

Šaltuoju sezonu ir šiuo laikotarpiu itin svarbu nuolat stiprinti savo imunitetą – laikas gryname ore, reguliari mankšta, atsakingas požiūris į poilsio rėžimą ir subalansuota mityba padeda gerinti kasdieninę savijautą. Sąmoningas požiūris į gyvenimo būdą ne visada gelbsti šaltuoju sezonu – dažnai prireikia organizmo pastiprinimo papildomomis priemonėmis. Viena tokių – vitaminai.Omega 3

Omega 3 rūgštys priklauso nepakeičiamųjų riebiųjų rūgščių grupei. Šio tipo rūgščių organizmas natūraliai negamina. Dėl šios priežasties turime gauti šių riebalų rūgščių su maistu arba vartojant specialiuosius papildus. Omega 3 rūgštys svarbios kraujagyslių sistemos veiklai palaikyti, mažina aterosklerozės vystymąsi, mažina kraujospūdį, cholesterolį, padeda išvengti depresijos. Omega 3 rūgštys itin svarbios smegenų veiklos procesų gerinimui ir regėjimo stiprinimui. Taip pat omega 3 rūgštys:

  • reguliuoja kraujo klampumą – turi kraują skystinančių savybių, mažina krešėjimo pasireiškimą;
  • teigiamai veikia kraujagysles ir jų elastingumą;
  • padeda mažinti aukštą kraujo spaudimą;
  • skatina audinių atsinaujinimo procesus;
  • teigiamai veikia nervų sistemos veiklą: padeda gerinti atmintį, pasitarnauja įveikiant stresą, slopina agresyvumą.Vitaminas C

Nors omega 3 rūgščių pagalba stiprinami įvairūs organizmo procesai, tačiau vartoti vienos rūšies vitaminų nepakanka. Šaltuoju metu sezonu itin svarbus pakankamas vitamino C kiekis organizme. Puikiai žinoma, jog šis vitaminas stiprina visą imuninę sistemą, smegenų veiklą ir skatina baltymų sintezę. Vitaminas C taip pat didina atsparumą infekcijoms, o dideli jo kiekiai padeda sumažinti peršalimo ligų atsiradimą ar ligos trukmę net iki 50%. Šis vitaminas nėra gaminamas organizme, todėl svarbu gauti jo su maistu ar maisto papildais. Vitaminas C taip pat:

  • padeda išvengti širdies ir kraujagyslių ligų;
  • svarbus subalansuotai medžiagų apykaitai;
  • svarbus kolageno gamybai sąnarių kremzlėse, padeda sąnariams išlikti lanksčiais, elastingais ir apsisaugo nuo amžiaus sąlygojamų sąnarių ligų;
  • skatina kolageno gamybą odoje, mažina ultravioletinių saulės spindulių daromą žalą odai;
  • skatina žaizdų gijimą;
  • prisideda prie laimės hormono (serotonino) išskyrimo organizme (sinteninimo).

Magnis

Vartojant omega 3 rūgštis ir vitaminą C, svarbu nepamiršti ir dar vieno svarbaus komponento – magnio. Šis elementas kaupiasi kauluose, skatina širdies ir raumenų susitraukimus, stimuliuoja nervų sistemos veiklą. Magnis yra gyvybiškai svarbus ir  laikomas vienu iš svarbiausių  mikroelementų žmogaus organizmo apykaitoje. Gauti pakankamą magnio kiekį su maistu yra labai sudėtinga, todėl rekomenduojama papildomai vartoti magnio papildus. Magnis taip pat:

  • prisideda gerinant raumenų atsistatymą po fizinio krūvio;
  • gerina miego kokybę, psichologinę būklę, mažina jautrumą;
  • mažina kraujospūdį;
  • daro teigiamą įtaką kraujotakai, apsaugo kraujagyslių sieneles nuo pažeidimu;
  • padeda reguliuoti cukraus ir cholesterolio kiekį kraujyje;
  • mažina migreninius galvos skausmus ir jų dažnumą.

Šių svarbiausių šaltojo sezono elementų vartojimas gelbsti apsisaugant nuo įvairių ligų ir nepertraukiamai stiprinant organizmą. Svarbu gyvenimo būdo ir vartojamų vitaminų balansas kasdienybėje ir atsakingas požiūris į savijautą.

Stiprinkime sveikatą ir būkime atsakingi!

</div>

« Atgal
Pagalba telefonu
+370 (659) 02035
 
Pagalba el. paštu
perku@idemus.lt