Prekių grąžinimas ir pakeitimas

Kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.Galima grąžinti visas prekes, išskyrus nurodytas LR Civilinio kodekso 6.228-10  straipsnio 2 dalyje (pvz. supakuotas prekes, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių; pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintas prekes). Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

    • grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
    • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
    • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės ir kt.) (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
    • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta, su visais priedais ir dovanomis, jei tokių buvo
    • grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą skirtą transportavimui pakuotę (dėžutę, voką).

          Daiktų grąžinamas atliekamas Klientui užpildžius nustatytą formą, kurią klientas gali gauti elektroniniu paštu, kai išsiunčia  mums el. paštu pranešimą, kuriame turi būti nurodoma, kas grąžinama bei nurodoma grąžinimo priežastis, bei sulaukę Idemus.lt patvirtinimo apie prekės grąžinimo galimybę.

          Pirkėjui grąžinus prekes, ne vėliau kaip per 14 dienų  grąžinamos visos jo sumokėtos sumos, įskaitant prekių pristatymo išlaidos. Kaip numatyta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso CK 6.228-11 str. 3 d., Pardavėjas neprivalo grąžinti vartotojui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad vartotojas aiškiai pasirinko kitą negu verslininko pasiūlytas įprastinis pristatymo būdas. 

          Grąžinant kokybišką prekę, jos grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. Jei grąžinate nekokybišką prekę, prekės grąžinimo išlaidas apmokėsime mes.

          Pagalba telefonu
          +370 (659) 02035
           
          Pagalba el. paštu
          perku@idemus.lt