Idemus - Šiuolaikinė ortopedija

 

Pavargusios, skausmingos pėdos ir kojos yra labai dažna problema, kuri pasireiškia tiek vyrams, tiek moterims, nepriklausomai nuo amžiaus. Mūsų pėdos yra atsakingos už kūno svorio išlaikymą visą dieną (o kartais visą naktį) vaikštant, bėgant, sportuojant ar tiesiog stovint visą darbo dieną. Nenuostabu, kad tam tikru momentu dauguma žmonių kenčia nuo pavargusių, skausmingų pėdų.


 

Čiurnos raiščių patempimas yra viena dažniausių ortopedinių traumų, kurią gali patirti bet kokio amžiaus žmogus ne tik sportuodamas, bet ir kasdienėse situacijose. Čiurnos raiščiai turi įtakos kūno pusiausvyrai, stabilumui, kūno svorio išlaikymui, todėl patyrus traumą būtina laiku imtis gydymo priemonių. Rekomenduojama nedelsiant kreiptis į gydytoją ortopedą traumatologą, kuris skirs efektyviausią ir saugiausią gydymą. Dažniausiai skiriamos gydymo ir profilaktikos priemonės: masažai, pratimai, stiprinantys raumenis bei čiurnos sąnario įtvarai.


 

SIGVARIS profilaktinės kojinės yra stilingos, efektyvios ir patogios. Šios kojinės yra puikus pasirinkimas, kuomet didžiąją darbo dienos dalį reikia ilgą laiką stovėti arba sėdėti. Išmegzta laipsninė kompresija suteikia kojoms lengvumo jausmą. Kojinių iki kelių viršutinė dalis yra plati, todėl tolygiai priglunda prie blauzdos, jos tvirtai laikosi, nesmunka ir suteikia didesnį komfortą. Ilgaamžiškumą užtikrina kokybiška kojinių medžiaga bei sustiprintos pirštų ir kulnų sritys. Dėvint šias profilaktines kojines išnyks kamuojantys simptomai: kojų tinimas, nuovargis, sunkumo jausmas.


 

Ilgėjant gyvenimo trukmei vis daugiau žmonių susiduria su tokia problema kaip pragulos, kurios sukelia skausmą ir diskomfortą. Pragulos yra didžiulė našta tiems, kuriems jos atsiranda bei tiems, kurie suteikia pagalbą, gydymą ir stengiasi užkirsti kelią jų atsiradimui. Ši būklė dažniausiai atsiranda pacientams, kurie ilgą laiką praleidžia vienoje padėtyje, pavyzdžiui, dėl paralyžiaus, ligos, senatvės ar silpnumo. Rekomenduojama kasdien tikrinti kūną nuo galvos iki kojų. Ypatingą dėmesį atkreipkite į vietas, kuriose dažnai susidaro pragulos: pakaušio, menčių, alkūnių, kryžkaulio ir kulnų sritys.


 

Jaučiate kaklo skausmą? Sunku pasukti galvą? Kaklo raumenys įtempti? Kaklas yra natūralios inžinerijos stebuklas, leidžiantis mums pasukti galvą įvairiomis kryptimis, tuo pačiu išlaikant galvos svorį ir apsaugant gyvybiškai svarbius nervus. Kaklo skausmas yra šiuolaikinė epidemija, susijusi su atsiradusiomis technologijomis. Kaklo skausmas retai sukelia sunkią ligą ir per savaitę dažnai išnyksta. Nepriklausomai nuo jūsų darbo ar gyvenimo būdo, kaklo skausmo galima išvengti arba jį sumažinti taikant tam tikrus išbandytus metodus.  Visų pirma reikia pakeisti blogus įpročius gerais ir reguliariai atlikti pratimus (mankštintis).


 

Kenčiate nuo alkūnės skausmo, kuris nepraeina? Jaučiate skausmo paaštrėjimą darbo, sporto metu ar kasdienėje veikloje, kuomet atliekate monotoniškus judesius (darbas kompiuteriu, sunkių daiktų kėlimas ir kt.)? Skausmas gali sukelti ne tik fizinį, bet ir psichologinį diskomfortą, todėl labai svarbu rasti efektyvias gydymo priemones, kurios padės sumažinti skausmą ir apsaugos nuo jo atsiradimo ateityje. Visų pirma reikia išsiaiškinti ir suprasti kokia yra skausmo priežastis, ką galite padaryti, kad atkurtumėte komfortą, mobilumą. Atsiradus alkūnės sąnario skausmui galima įtarti dvi dažniausiai pasitaikančias būkles: tenisininko alkūnę arba golfo žaidėjo alkūnę.


 

1903 m. gydytojai Robert Osgood ir Carl Schlatter pirmą kartą aprašė Osgudo-Šlaterio ligą (Osgood-Schlatter Disease), pripažindami pacientų jaučiamus simptomus, tokius kaip skausmas po keliu, patinimas, guziukas žemiau kelio. Gydytojai nustatė, kad Osgudo-Šlaterio liga yra su augimu susijusi problema, su kuria susiduria vyresni vaikai ir paaugliai, ypač tie, kurie sportuoja. Šia liga gali susirgti ir vaikai, ir suaugusieji, jei jie dalyvauja pasikartojančiose fizinėse ir sporto veiklose, įskaitant krepšinį, tinklinį, futbolą, ledo ritulį ir kt.


 

Kasdien, nuo akimirkos kai nubundame, iki tol kol einame miegoti, mūsų plaštaka ir riešas atlieka judesius. Net nesusimąstome, kokį didelį krūvį patiria riešo sąnarys visos dienos metu: darbas kompiuteriu, rašymas, daiktų paėmimas, pakėlimas, piešimas, grojimas muzikiniais instrumentais ir kt. Todėl laikui bėgant gali imti skaudėti šį sąnarį. Atsiradus skausmams įmobilizuokite riešo sąnarį ortopediniu įtvaru.


 

Mūsų kelio sąnariams tenka didelis krūvis visos dienos metu. Kitaip sakant, kelio sąnariai yra kiekvieno žmogaus judėjimo „kertinis akmuo“, padedantis judėti, vaikščioti ir bėgti. Kelio sąnarį sudaro daug gyvybiškai svarbių struktūrų, ir bet kuri iš jų ankščiau ar vėliau gali būti pažeista.

 


 

Kelio sąnariai per žmogaus gyvenimą turi atlaikyti labai didelius krūvius, ypač tų žmonių, kurie dirba sunkų fizinį darbą (sportininkai) taip pat patyrusiems traumas, išnirimus ir patempimus. Tada dažniausiai sužalojami kelio sąnario raiščiai, meniskas. Bet dar dažniau jie yra žalojami nepastebimai, pamažu. Svarbiausia, esant kelio sąnario skausmams, jų neignoruoti - skausmus galima sumažinti. Atsiradęs skausmas blogina gyvenimo kokybę, todėl ypač svarbu laiku ir tiksliai diagnozuoti kelio sąnario ligas ir nedelsiant tinkamai gydyti.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Kitas

Pagalba telefonu
+370 (659) 02035
 
Pagalba el. paštu
perku@idemus.lt